Search This Blog

Jul 22, 2014

Od tego wszystko sie zaczeło...

...czyli CREEPY CUTE CROCHET.


Wszystko zaczęło się od wspaniałego prezentu (pozdrowienia dla Małgosi) książki Creepy Cute Crochet autorstwa Christen Haden, dla zainteresowanych, a warto:

http://www.amazon.com/Creepy-Cute-Crochet-Zombies-Ninjas/dp/1594742324

 Książka mnie tak szalenie zainspirowała, że chyba jeszcze tego samego dnia goniłam do Mamy po stare włóczki. I tak powstawały potworki:



Po jakimś czasie i skończeniu wszystkich potworków z ksiązki zaczęła mnie ponosić wyobraźnia. Kombinowałam z gotowymi elementami i tworzyłam swoje własne rączki, nóźki i uszy, które dodawałam do zawsze tego samego tułowia.

.
..a dalej to już poleciało jak lawina od tamtej pory szydełkuje prawie codziennie z małymi przerwami na zajmowanie sie wspaniałym mężem i cudownym synkiem...




No comments:

Post a Comment